Hier zijn de antwoorden op de meest gestelde vragen over uw aankopen in de winkel en online.
Mijn bestelling staat als afgeleverd op de website van het postkantoor, maar ik heb niets ontvangen.
Met de Colissimo Access leveringsdienst die ugekozen hebt, wordt uw pakket zonder tegenhandtekening geleverd in uw brievenbus of postkantoor.
Als dit niet mogelijk is en het artikel niet in de brievenbus kan worden bezorgd, kan het postkantoor het bezorgen bij een buur, conciërge of huismeester.
We nodigen u daarom uit om het te controleren bij uw kennissen!
Als u ondanks uw zoektocht er niet in slaagt uw pakket te lokaliseren, kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Post op 02 201 23 45waarmee u een onderzoek kunt starten om meer informatie te verkrijgen over de bezorging van uw pakket.
Dit service is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur. Het is bereikbaar vanuit België. De oproep is niet duurder (exclusief eventuele toeslagen afhankelijk van de provider).
Hoe kan ik de levering van mijn pakket volgen?
U kunt de voortgang van uw pakket volgen via de verzendmail van uw bestelling of via de sectie « Mijn account » / « Mijn bestellingen », en selecteer vervolgens « Bestellingsvolging ».
Onze vervoerders bieden u ook de mogelijkheid om de voortgang van uw bestelling te volgen:
Voor levering via Coliposte, het trackingnummer dat aan u wordt verstrekt, stelt u in staat om de voortgang te volgen op de Colissimo-website en u wordt automatisch op de hoogte gebracht per e-mail op de dag voor de levering van uw pakket. Om uw pakket te volgen, klik hier.
Voor levering via Chronopost wordt uw pakket de volgende dag na verzending aan u overhandigd (vóór 13.00 uur)! U kunt de voortgang volgen op de Chronopost-website door hier te klikken..
Voor levering via Pick up Chronopost, zodra uw pakket beschikbaar is bij uw afhaalpunt, wordt u per e-mail en/of sms op de hoogte gebracht en heeft u dan 07 dagen om het op te halen. U kunt uw pakket in realtime volgenhierof contact opnemen met de klantenservice op 09 69 391 391 .
♠︎ Alleen levering in de winkel staat u niet toe om uw pakket in realtime te volgen, maar wees gerust, u wordt op de hoogte gebracht zodra het in de Etam-winkel aankomt!
Een e-mail wordt verzonden bij verzending van uw bestelling en vervolgens een e-mail en/of sms bij aankomst van uw pakket in uw winkel. U heeft 14 dagen de tijd om het op te halen (een identiteitsbewijs en uw bestelnummer worden gevraagd).
Voor verdere vragen staat onze klantenservice tot uw beschikking op 0 805 537 517 (gratis oproep vanaf een vaste lijn) van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 19.00 uur.
Hoe kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
We informeren u dat u 14 dagen de tijd heeft om uw pakket af te halen vanaf de ontvangstdatum.
Zorg ervoor dat u uw bestelnummer en identiteitsbewijs bij u heeft om het proces bij de kassa te vergemakkelijken.
Bij Etam gebruiken wij en onze partners cookies op onze website om u gepersonaliseerde inhoud en advertenties aan te bieden die zijn afgestemd op uw interesses, diensten met betrekking tot sociale media voor te stellen, de prestaties van de website en advertenties te analyseren en te optimaliseren. Door het accepteren van cookies stemt u in met het plaatsen van alle cookies op onze site. Bij weigering worden alleen strikt noodzakelijke cookies voor de werking van de site geplaatst en gelezen. U kunt uw toestemming altijd wijzigen of intrekken door te klikken op Cookie-instellingen. Voor meer informatie over cookies raadpleegt u onze privacy policy.