Etam account

Technische storing - wat moet ik doen?

In eerste instantie kunt u uw gegevens vernieuwen door uw "cache" te legen.

Hiervoor kunt u:

  • Toegang krijgen tot de instellingen van uw browser, zoek de optie voor cachebeheer,
  • Selecteer vervolgens 'Cache legen' of 'Navigatiegegevens verwijderen'.

Dit zal tijdelijk opgeslagen bestanden op uw computer verwijderen en de prestaties van uw browser verbeteren, wat sommige problemen met het laden van pagina's of onjuiste weergave van informatie kan oplossen.

Als dit het probleem niet oplost, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier door ons zoveel mogelijk informatie te sturen (gebruikte browser, probleem, product, foutmelding...).

Hoe kan ik mijn gegevens of mijn Etam-account verwijderen?

In overeenstemming met artikel 12 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), heeft u het recht op toegang, rectificatie, verwijdering en overdraagbaarheid van uw persoonsgegevens.

Als u permanent al uw gegevens, inclusief uw Etam-account, wilt verwijderen, bieden wij u de mogelijkheid om dit zelf te doen via de optie « Mijn profiel », « Mijn privacy ».

Houd er rekening mee dat deze actie onomkeerbaar is en dat een verwijderd account niet kan worden hersteld.

Het is ook belangrijk op te merken dat deze verwijdering het verlies van alle voordelen die verband houden met uw loyaliteitsprogramma met zich meebrengt.

Als u geen Etam-account heeft, moet elke verzoek om uw rechten uit te oefenen worden ingediend via de rubriek Contactformulier of per e-mail privacy@etam.be.

Om uw verzoek te verwerken, vragen wij u om een identiteitsbewijs of ander benodigd bewijs te verstrekken.

Zodra uw verzoek is ontvangen, zullen we er binnen 30 dagen op reageren.

We moedigen u ook aan om onze Privacybeleid te raadplegen voor meer informatie over ons gegevensverwerkingsbeleid.

Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn persoonlijke gegevens?

In overeenstemming met artikel 12 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), heeft u het recht op toegang, rectificatie, verwijdering en overdraagbaarheid van uw persoonsgegevens.

Elk verzoek om uw rechten uit te oefenen moet worden ingediend via de rubriek Contactformulier of per e-mail naar het adres privacy@etam.be.

Om uw verzoek te verwerken, vragen wij u om een identiteitsbewijs of ander benodigd bewijs te verstrekken.

Zodra uw verzoek is ontvangen, zullen we er binnen 30 dagen op reageren.

We moedigen u ook aan om onze Privacybeleid te raadplegen voor meer informatie over ons gegevensverwerkingsbeleid.

Hoe kan ik mijn loyaliteitskaart registreren?

Om te kunnen profiteren van uw Etam-loyaliteitsoffers of -kortingen, moet u uw kaartnummer hebben ingevuld in de rubriek Mijn loyaliteitsprogramma tijdens het aanmaken van uw Etam Connect-account www.etam.be/nl_BE/home.

Het kaartnummer bestaat uit 10 cijfers en u kunt het vinden:

- Op de achterkant van uw kaart,

- Op een kassa ticket,

- In uw Etam-nieuwsbrieven.

Als de update niet lukt ondanks het correct invoeren van uw kaartnummer, neem dan contact op met een van onze hostesses via telefoon op 0 805 537 517 (gratis oproep vanaf een vaste lijn) van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 19.00 uur of via de rubriekContactformulier.

Hoe kan ik mijn wachtwoord of e-mail wijzigen?

U kunt via de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn persoonlijke gegevens", uw wachtwoord wijzigen via "Wijzig wachtwoord" of uw e-mailadres wijzigen via "Wijzig mijn inloggegevens".

Als u uw wachtwoord bent vergeten, probeer dan in te loggen via uw e-mail. U ontvangt een link waarmee u met één klik toegang krijgt tot uw klantaccount!

Hoe kan ik een account aanmaken op Etam?

Door op "ACCOUNT" te klikken boven op onze homepage en dan door op "U WILT EEN ACCOUNT AANMAKEN" te klikken.

1- Kies een van de twee opties aanwezig onder "NIEUWE KLANT OP ETAM.BE":? voer dan uw e-mailadres in en uw klantenkaartnummer indien u een hebt (zodat de informatie behorend tot uw klantenkaartnummer automatisch wordt ingevuld).

2- Vul alle nodige informatie in om uw account aan te maken. Indien, ondanks deze informatie, u nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met onze klantendienst per formula : Contact.