Mijn bestelling staat als afgeleverd op de website van het postkantoor, maar ik heb niets ontvangen..

Met de levering Colissimo Access die u hebt gekozen ,wordt uw pakket zonder tegenhandtekening in uw brievenbus of op uw postkantoor afgegeven.

Als dit niet mogelijk is en het pakket niet in een brievenbus kan worden afgeleverd, kan het postkantoor het pakket afleveren bij een buur, conciërge of huismeester.

>

Vraag het dus na bij de mensen om je heen!

Als je ondanks het zoeken je pakket niet hebt kunnen vinden, kun je contact opnemen met het postkantoor op 02 201 23 45bestemd voor ontvangers, waarmee je een vraag kunt stellen om meer informatie te krijgen over de levering van je pakket.

Deze service is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Voor het gesprek worden geen extra kosten in rekening gebracht (exclusief eventuele extra kosten afhankelijk van de operator).

Hoe kan ik de levering van mijn pakket volgen?

U kan de voortgang van uw pakket volgen via de e-mail met de verzending van uw bestelling of via het gedeelte “Mijn account” / “Mijn bestellingen” en dan “Bestelling volgen” selecteren.

Om toegang te krijgen tot je account, klik je op Hier.

Met onze vervoerders kun je ook de voortgang van je bestelling volgen :

  • Bij levering door Coliposte kun je met het trackingnummer dat je krijgt de voortgang van je pakket volgen op de website van Colissimo en word je de dag voordat je pakket wordt afgeleverd automatisch per e-mail op de hoogte gebracht. Klik hier om uw pakket te volgen.
  • Bij levering door Chronopost wordt je pakket de dag na verzending (voor 13.00 uur) bij je afgeleverd! Je kunt de voortgang van je pakket volgen op de website van Chronopost door hier te klikken.
  • Voor een levering van Pick up Chronopost, zodra je pakket beschikbaar is in je relay, ontvang je een e-mail en/of sms en heb je 07 dagen de tijd om het af te halen.
    U kunt uw pakket in realtime volgen door hierte klikken. of neem contact op met de klantenservice 09 69 391 391 .

♠︎ Alleen bij in-store levering kun je je pakket niet in realtime volgen, maar wees gerust, je krijgt een bericht zodra het in een Etam winkel aankomt!

U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden, gevolgd door een e-mail en/of sms wanneer uw pakket in de winkel aankomt. U hebt 14 dagen de tijd om het af te halen (er wordt om een identiteitsbewijs en je bestelnummer gevraagd).

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe haal ik mijn bestelling op in de winkel?

Houdt er rekening mee dat je 14 dagen de tijd hebt om je pakket op te halen, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

Neem uw bestelnummer en identiteitsbewijs mee om het afrekenen te vergemakkelijken.