- Als u een Etam connect account hebt, kunt u de activiteit op uw account bekijken in Mijn spaarpotje > gevolgd door mijn punten.
- Als u op zoek bent naar de geschiedenis van uw Etam bestellingen, kunt u deze vinden in de rubriek Mijn bestellingen op uw account Etam.be.
- Als u nog geen Etam connect account hebt aangemaakt, nodigen we u uit om dit snel te doen op de Etam website door je loyalty-01 kaartnummer (10 cijfers) in te voeren.
Uw klantenservice kan u op verzoek ook een aankoopgeschiedenis sturen via de rubriek Contacteer ons.
Na een aankoop in een Etam winkel kunt u vragen om uw ticket naar het e-mailadres naar keuze te sturen. Deze ontvangt u binnen ongeveer 24 uur.
Vergeet uw spam niet te controleren!
Raadpleeg de maattabel om je maat te vinden en te weten hoe deze past.
Dit staat ook in al onze productfiches.
In de winkel kunnen de hostesses uw maten opnemen en u adviseren over maten en modellen.
Om punten te sparen tijdens het winkelen, moet je je bestellingen plaatsen via je Etam Connect account (uw Etam kaartnummer moet ingevoerd zijn op uw account Etam.be).
De gespaarde punten worden automatisch toegevoegd wanneer uw pakket wordt verzonden.
We verwerken en bereiden pakketten voor van maandag tot en met vrijdag. Uw bestelling wordt verwerkt binnen 48u.
De levertermijnen zijn afhankelijk van onze partners (Colissimo (De Post), Chronopost en Pick up Chonopost).
Over het algemeen zijn deze niet langer dan 5 werkdagen .
Tijdens drukke perioden, zoals Solden, Privé Verkopen en Lovely Week, kunnen onze voorbereidingstijden oplopen tot 7 werkdagen.
U heeft de optie om “Cadeauverpakking" te kiezen voor 1€. U hoeft dit enkel te selecteren bij het afrekenen.
Houd er rekening mee dat de Etam geschenkverpakking los van de artikelen wordt geleverd om je pakket te kunnen bezorgen en dat er slechts één verpakking per bestelling mogelijk is.
Bekijk alle details door HIER te klikken.
Als het artikel niet past, kun je het ruilen in elke Etam winkel in België.
In het geval van een terugbetaling, wordt deze gedaan op de rekening die oorspronkelijk is gedebiteerd (Factureringsgegevens).
Het is niet mogelijk om uw bestelling te annuleren of te wijzigen zodra deze is bevestigd. Zodra u uw winkelmandje hebt bevestigd, wordt uw bestelling naar ons magazijn gestuurd om zo snel mogelijk te worden voorbereid en verzonden.
U hebt echter nog steeds de mogelijkheid om het pakket bij aflevering te weigeren, afhankelijk van de bezorgmethode die u hebt gekozen, zodat het naar ons kan worden teruggestuurd.
Houd er rekening mee dat de terugbetaling in werking treedt zodra we de terugzending van uw pakket naar ons magazijn hebben geregistreerd. U wordt ook per e-mail op de hoogte gesteld van deze handeling.
Als uw pakje geleverd is, raden we u aan om zo snel mogelijk naar een van onze Etam winkels te gaan.
U kunt de artikelen vervolgens terugsturen en een terugbetaling aanvragen.